Wajah Baru SetBersalin.com

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Tuesday 15 June 2010

Wajah Baru SetBersalin.com



Selepas bertahun-tahun merancang untuk merombak wajah SetBersalin.com, akhirnya hari ini saya dapat upload design terkini www.SetBersalin.com. Sebenarnya penampilan baru ini telah lama siap, tetapi sengaja saya tidak upload dengan segera kerana menanti pelancaran www.MuslimDigital.com. Cover girl ezine Panduan Ibu Hamil kini telah memeluk Islam hihiii dan cantik bertudung litup.

Bagaimana dengan design ini? Cantik? Hmph... anda juga boleh mendapatkan template minisite yang mempunyai design secantik ini pada harga runtuh RM30 sahaja di www.MuslimDigital.com. Ops! Harga RM30 itu bukan untuk 1 design sahaja, malah terdapat lebih 200 template minisite yang keseluruhannya boleh dibeli pada harga RM30 sahaja! Jangan lupa untuk mendapatkan juga nasyid dendangan kumpulan Instinct secara PERCUMA di www.MuslimDigital.com sekarang. Banyak lagi Berita Tawaran Hebat akan diberikan untuk subscriber MuslimDigital.com.

No comments

Post a Comment

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage