Inna lillah wa inna ilayhi rajiun

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Saturday 25 February 2012

Inna lillah wa inna ilayhi rajiun

image

"Anak-anak nabi ada 7 orang, 3 laki-laki 4 perempuan, pertama Qasim, Abdullah, Ibrahim, Zainab, Ruqaiyah, Fatimah, Ummu kulthum", begitulah dendangan lagu yang diajar oleh Ustazah Maniseh sejak saya dalam darjah 1 masa belajar di SRA Unwanus Saadah. Dengan rahmat Allah swt, alhamdulillah semalam, jumaat, 24 feb 2012 saya menyambut kelahiran putera ke3 yang melengkapkan bilangan 7 orang anak macam anak-anak nabi. Namun dukacita kerana anak ini telah lama meninggal dunia dalam rahim bonda. Inna lillah wa inna ilayh rajiun. Bersemadilah Ahmadku sayang di alam sana.

Selanjutnya di: http://www.usulifaqih.com/umum/hari-yang-sedih/

6 comments

  1. Salam Dr.

    Salam takziah...
    sabar banyak2 ye Dr.
    seperti mana Dr. amat kuat menghadapi dugaan kehilangan maka dengan ini juga saye yakin Dr. bisa menghadapinYA.InsyALLAH sentiasa berbaik sangka denganNYA kerana segala yang didatangkanNYA tak mampu ditelaah akal cetek seorang insan biasa manusia seperti kita

    ReplyDelete
  2. Salam takziah, kshidah doakan kesejahteraan kesihatan unt dik sekeluarga.

    ReplyDelete
  3. Sabar ya Dr. Amalan yang tidak perlu ditimbang di akhirat kelak ialah amalan kesabaran hambanya apabila diberi ujian...malah akan ditempatkan di sebuah pohon di syurga dan dilimpahi oleh Allah akan rahmatNya...InsyaAllah..

    ReplyDelete
  4. Innalillah wa inna ilayhi rajiun. Takziah dr kak Liza sekeluarga buat Dr , wanita yang tabah dan amat kuat semangat. Moga Ahmad akan menanti bondanya di syurga Allah....

    ReplyDelete

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage