Jemputan ke Persidangan Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Tuesday 6 July 2010

Jemputan ke Persidangan Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan



Persidangan yang julung-julung kali diadakan, iaitu Persidangan Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan akan diadakan pada 16-17 Julai 2010 di Universiti Sains Malaysia.

Sukacita dijemput para pencinta alam dan kesusasteraan untuk menghadiri seminar ini. Saya hanya AJK promosi yang ditugaskan untuk membuat website dan update. Warna hijau saya pilih untuk membangkitkan rasa 'kealaman' dan beberapa gambar yang diambil dengan Nikon D90 telah saya gunakan.

Semalam saya telah upload tentatif terkini program. Insya Allah hari ini saya akan upload kertas kerja untuk seminar ini. Namun kertas kerja tersebut hanya boleh diakses oleh peserta seminar sahaja. Maklumat lanjut? Lihat: http://alamsastera.usm.my

2 comments

  1. Akmaliza Abdullah6 July 2010 at 13:34

    Dr, kalau tak berkesempatan pergi, boleh beli tak naskhah prosiding persidangan ni?

    ReplyDelete
  2. dr,maaf ingin bertanya.ada gambar saya di FB yang tidak memakai tudung.ketika itu usia sy sekitar 9 atau 10 tahun(belum akil baligh).adakah tetap dikira aurat dan haram untuk diletakkan di FB?maaf masih kurang pengetahuan mengenai ini.

    ReplyDelete

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage