Persidangan Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Thursday 25 February 2010

Persidangan Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan

Screenshot laman sesawang Seminar Kebangsaan Alam dalam Kesusasteraan

My another Joomla project.

Alhamdulillah, laman sesawang (Pengarah tak guna perkataan laman web!) ini telah saya siapkan. Jenguk-jenguklah http://alamsastera.usm.my terutamanya bagi yang meminati sastera, kesusasteraan Islam, pencinta alam bla...bla.... Ops! Jangan lupa scroll down laman tu dan klik kat 'webmaster' :)

Sempena Maulid al-Rasul ini mungkin indah juga kalau kita mengenang betapa baginda Rasulullah s.a.w. sentiasa menjaga kelestarian untuk umat Islam. Tutur bahasa baginda pula sarat dengan nilai sastera walaupun yang mahu disampaikan ialah dakwah akidah, akhlak dan penyampaian hukum.

Hmm.... bunyinya macam boleh jadi tema Maulid Nabi tahun depan ni, hihiii

4 comments

  1. slm maulidur rasul,moga maulud Nabi s.a.w ini memberi impak yang baik kpd seluruh umat Islam,inshaAllah. Dan tahniah jgk buat doc sbb jadi webmaster yg aktif..hihi,smga ianya membawa manfaat kpd semua..inshaAllah. (antonasi sdkt serius sbb dah besau...hihik)

    ReplyDelete
  2. Dah beso ke atau baru beso? (dah tua ngan baru tua... lain juga maksudnya, heheheh)

    ReplyDelete
  3. Waaaa..!!!!waaaa..!!!huhuk..dah besau ler..(teriak spt pakcik kordi dan lembunya dlm majalah Ujang ka Apo! ntah..hehe)

    ReplyDelete
  4. amboi2!!!!!!!!!!
    haila tapai..haila nasib...

    ReplyDelete

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage