UrusPusaka.com berubah wajah lagi

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Thursday 7 May 2015

UrusPusaka.com berubah wajah lagi

Tarikh ditulis: 2006-09-06 01:45:03
Oleh: Dr. Hasanah binti Abd. Khafidz


 Assalamualaikum…

Aduhai letihnya bermain-main dengan ‘benda-benda’ teknikal ni. Sakit kepala dibuatnya. Setelah hampir 2 minggu belajar menggunakan Joomla!, akhirnya saya angkat tangan. Dah tak berdaya melayan kerenah template yang canggih tapi berbelit-belit. Kalaulah ada orang yang sanggup ajar saya menggunakan Joomla!, tak perlulah saya baca manual berulang-kali, tapi masih tak jumpa jalan penyelesaian kepada beberapa isu yang timbul.

Oleh kerana saya semakin sibuk dengan tugas-tugas di USM, akhirnya, saya terpaksa memilih sistem yang lebih familiar bagi saya, iaitu sistem WordPress. Walaupun ia adalah ‘blog-base’, tapi, itu adalah lebih baik berbanding sistem Joomla! yang memerlukan tahap kesabaran yang tinggi untuk difahami. Walau macamanapun, saya tetap menganggap, sistem Joomla! lebih baik daripada WordPress! Syabas untuk team Joomla! dan WordPress.

Akhir kata, selamat bertamu kembali di www.UrusPusaka.com yang akan lebih aktif dan informatif selepas ini!

Terima kasih.

===========
Artikel ini pada asalnya diterbitkan di uruspusaka.com, namun sekarang dikumpulkan di drhasanah.com untuk memudahkan pengurusan.
===========


No comments

Post a Comment

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage