Kenapa Akademik Nombor Satu, Agama Bukan Nombor Dua?

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Wednesday 28 March 2012

Kenapa Akademik Nombor Satu, Agama Bukan Nombor Dua?



Hmmm... Kalau saudara saudari ada jawapan untuk soalan saya, sila tulis di ruangan komen. Malam esok saya tinggal baca je hihiii....

Terima kasih.

Just a note: sebenarnya tak bersemangat pun nak berforum, sebab masih belum habis pantang lagi sejak 'bersalin' bulan lepas. Cuti cuma dua minggu, lepas tu dah mula berkuliah. Tak sakit badan ke? isk...isk... Allah Maha Tahu.

2 comments

  1. Salam...banyakkan bersabar dan kena kuatkan semangat...insyaAllah semangat itu akan menghilangkan segala kedukaan dan kesusahan hidup.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...Dr. saya ni pensyarah salah sebuah IPTA. Saya nak mohon jasa baik Dr. utk cadangkan pada saya pasal masalah ni..Ok, baru2 ni saya diberi tugas untuk mencari bahan-bahan dan nota untuk dimasukkan ke dalam Modul baru yang bakal diguna pakai oleh pelajar semester 1 sesi hadapan...tajuknya umum iaitu berkenaan isu-isu yang berkaitan tentang ibadah...so..apa yang boleh saya masukkan dalam modul ni..sebab banyak sangat isu yang timbul sekarang..Jadi pada pandangan Dr. isu apa yang boleh saya ketengahkan? Harap Dr boleh bantu saya...Segala jasa baik Dr saya hargai dan semoga Allah sahaja yang dapat membalasnya..Harap mendapat jawapan segera...

    ReplyDelete

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage