Skip to main content

Delete lagi

Maaf, terpaksa delete pos bertarikh 19 Disember 2008 kerana .....

Comments

  1. errr... dah biasa sangat dengan soalan ni....

    ReplyDelete
  2. tapai ni..kang aku tapaikan si tapai ni ngan bakteria kat makmal baru tau..sekeh kang...soalannnnnn...hmm.. eee...bendul sgtla kamu tapai ooii..

    ReplyDelete
  3. Salam Dr...
    Saya baru melayari laman ni... sebak pulak rasa bila baca mengenai kematian suami tercinta... kebetulan pagi 23 Disember 2008 saya kehilangan seorang sepupu yang juga bapa kepada 2 orang anak... Melihat tangisan mereka tatkala jenazah ayah dibawa pergi, ramai yang menitiskan airmata tanpa disedari... Nyata sebesar mana kasih kita kepadanya, dia lebih dikasihi oleh YANG MAHA PENGASIH... Semoga mereka yang telah pergi beroleh rahmatNYA....

    ReplyDelete
  4. ntahla ciku..x kenalpun tapi rasa nak sekeh jugak...

    utk tapai-
    *ek eleh...dok berpantun plak kat sini..kot ye pun nk merisik.. merisik la kot emel.. bukan kat tempat terbukak camni.. ape ke hei nye kamu..idokle teman paham..udahle direct..tatapan umum plak tu..kita xtau mungkin soklan ni x sensitif utk kita..tp mungkin sensitif utk tuan yg diajukan soklan..bak kate org perak..mi-ke ni..blajo2 la tengok lampu isyarat..adoiii...

    ReplyDelete
  5. aik, baru nak berkenalan dah nak buat majlis hakam??? Tapai, look around this blog, you can see the beautiful behind her name. Naseebah, jgn marah mike yee!

    ReplyDelete
  6. x marahlaa kakakku...sayangggggggg...sempena nak pegi jauh.. kenla cakap syg..huhu

    ReplyDelete
  7. hai la tapai, hai la ciku, hai la naseebah... isy17x....

    ReplyDelete
  8. haaahhhhhhh?????adoiii...pensan i tergolek2 jatuh tangga dah ni.. ape kahhhhhh???

    ReplyDelete

Post a Comment