Skip to main content

This day will change the world!!!



This day will change the world!!!

Pagi-pagi lagi saya ke Desasiswa Tekun, USM (senang sebut: Desa Tekun). Lapor diri sebagai Penolong Penggawa! Suspen, teruja, berdebar-debar, resah, gembira semuanya ada. Maklumlah, tugas baru ni sangat berat. Menuntut banyak pengorbanan dan kesabaran. Semoga Allah s.w.t. mudahkan segala urusan dan memberkati setiap yang saya usahakan. Amiin...

* Penolong penggawa? Apa tu?
--> Macam penolong warden la. Tapi anak ramai. Seribu lebih! Jenuh kepung...

Comments

  1. Saya dulu pun pen penggawa kat saujana, skarang dah pindah di kejuruteraan. Tak sangka Dr H join desa. Bagus sebenarnya. 7 tahun saya bersama desa. Dah sebati. Kalau nak share pengalaman boleh la hubungi saya. :D

    ReplyDelete
  2. Mazli,
    Terima kasih kerana singgah di blog saya. Baru 2 bulan masuk desa, macam-macam pengalaman menarik saya lalui. Mazli dah 7 tahun.... hihi... mesti dah kebal dengan segala rencam pelajar kan.

    ReplyDelete

Post a Comment