MISYAR vs ISRAEL

Main Posts Background Image

Main Posts Background Image

Monday 31 July 2006

MISYAR vs ISRAEL

Apa ni?

Takkan baru dua-tiga bulan menulis blog ni dah nak melalut?
Takkan la THE TERRORIST ISRAEL boleh dihancurkan dengan misyar?
hah! hah! hah! Mengarut!

Maaf saudara kalau saya melalut!

Hari ni memang saya hampir kehilangan semangat bercakap tentang misyar.
REMEH!

Dunia di sekeliling kita hampir hancur dipermainkan oleh THE REAL TERRORIST: ISRAEL tapi kita dok pi mai pi mai cakap pasal misyar.

Umat Islam di sekeliling kita hidup merana diratah peluru THE TERRORIST: ISRAEL tapi kita dok pi mai pi mai cakap pasal misyar.

Remaja di sekeliling kita makin huru-hara disesatkan oleh dakyah THE TERRORIST: ISRAEL tapi kita dok pi mai pi mai cakap pasal misyar.

Apa dah jadi dengan diri kita? Kenapa kita tak boleh ambil sebarang tindakan? Kalau kita tak mampu mengangkat senjata menentang Israel yang didalangi oleh Amerika, kenapa kita masih nak tabur duit ke poket mereka? Kenapa masih terus membeli belah di hypermarket mereka? Kenapa masih terus membeli produk mereka? Kenapa? Kenapa?

Saya merayu kepada saudara saudari sekelian,
Jika anda mampu melakukan sesuatu untuk menentang kezaliman Israel, maka lakukanlah. Tuliskan rasa hati anda dan hantar ke akhbar dan majalah. Hantar juga ke meja perdana menteri dan menteri-menteri yang lain (tidak ada salahnya!). Luangkan sedikit masa, cari di internet senarai syarikat yang dimiliki oleh Israel dan Amerika.
BOYCOTT ISRAEL & AMERICAN PRODUCT!!!
Selain itu, masih ada macam-macam cara lagi untuk PROTEST Israel. Fikir-fikirkanlah.

Dalam masa yang sama, jeling-jelinglah juga Tabung Derma untuk rakyat Lubnan yang baru sahaja di lancarkan. Capai handphone dan hantarlah mesej yang patut. Darah dan air mata rakyat Lubnan menanti sumbangan kita.

Untuk makluman, saya lebih rela blog saya ini dilupakan terus asalkan saudara saudari tidak melupakan nasib umat Islam di seluruh dunia!

Walaupun pedih hati, saya tetap akan meneruskan blog ini kerana masih ramai yang ingin mencari maklumat mengenai misyar. Saya tidak akan membiarkan mereka terpedaya pula dengan maklumat dan dakyah palsu mengenai misyar yang sangat mudah dicipta dan disebarkan di internet.

Saya telah menemui satu artikel yang sarat dengan maklumat, hujjah dan dalil mengenai misyar yang ditulis oleh Muhammad To'mah al-Qudhah dalam arablawinfo.com.
Insya Allah dalam bulan Ogos atau September ini akan saya terjemahkan untuk saudara sekelian.
Nantikanlah post seterusnya tapi jangan lupa: BOYCOTT ISRAEL PRODUCT!

1 comment

Error 404

The page you were looking for, could not be found. You may have typed the address incorrectly or you may have used an outdated link.

Go to Homepage