Skip to main content

Siapa nak kahwin misyar? Angkat tangan!

Kecoh pulak pasal kahwin misyar ni.

Rimas betul rasanya menengokkan topik ini dibincangkan secara membuta tuli.... tanpa mengetahui apa asal usul, hukum hakam kahwin misyar tu.

Comments

  1. mamanpalembang00130 August 2010 at 02:14

    salam....sy mungkin dh buat nikah mcm ni tp br skrg tercari cari kebenarannya.sy sendiri tak pasti kat mana duduknya sy...dari segi agama mcmana sy dan dari segi undang2 mcmana pulak...seribu 1 persoalan yang sy sendiri tak blh jwb...tolonglah...

    ReplyDelete
  2. mamanpalembang00130 August 2010 at 02:27

    salam lagi....dh 2thn sy mcm ni...dh dpt anak dh pun tp tak berbintikan sy...boleh ke sy hidup mcm suami isteri lain...sy mmg dlm masalah sbb tak tau mana yan betul dan mana yang salah...'isteri' saya dok tekan sy mcm2 dan nak sy idup mcm laki bini yang lain....masalah ni...cukup masalah...penin...sapa2 blh tlg bagi pendapat,tlg lah...

    ReplyDelete

Post a Comment